پرش به محتوا

درب سریع فولداپ

درب سریع
درب سریع بازشو

درب سریع فولداپ ، به دلیل طراحی خاص شامل ترکیب ریل ها ، لوله های فولادی همراه با  بدنه درب  از جنس الیاف بافته شده ابریشم با روکش  UPVC  شرکت MEHLER آلمان است.این نوع درب سریع فولداپ برای موارد صنعتی مناسب می باشد. برای جلوگیری از اتلاف زمان و ازدحام جمعیت در تمامی مکانهای پر تردد و صنعتی (نیروگاه ها و کارخانه ها ) و مراکز تولیدی که بسیار پر رفت و آمد هستند ازدرب سریع فولداپ استفاده میکنند.درب سریع فولداپ به دلیل سرعت بالا و تردد نامحدود و استهلاک بسیار پایین و ایمنی خوبی که دارد مورد توجه صاحبان صنایع قرار گرفته است. ساخت درب سریع فولداپ ، نسبت به محل نصب و کاربرد درب متفاوت می باشد و به صورت اختصاصی برای هر پروژه طراحی می شود.درواقع به صورتی می باشد که در محیط های دارای مواد شیمیایی  بصورت عایق عمل کرده و از تبادل هوا جلوگیری می کند.این محصول برای شما دقیقا همان چیزی است که به دنبالش بودید.

بیشتر بدانیم

تاریخچه درب سریع فولداپ :

در ابتدا ، درب اتوماتیک  سریع بازشو در ایران به شکل کامل به صورت صنعتی طراحی می شد و باز و بسته کردن درب های اتوماتیک توسط نیروی باد انجام می شد. که این سیستم ها اصطلاحاً پنوماتیک مورد خطاب قرار می گرفتند.
این درب ها تا سال ۱۳۸۷ به شکل گسترده ای رواج داشتند که تدریجاً از دور رقابت خارج شدند.

و با ورود درب سریع صنعتی به سرعت جایگاه خودش را در بین کارخانه ها و فرودگاه ها و … پیدا کرد.
از اولین ویژگی های این درب می توان به سرعت باز و بسته شدن و جلوگیری از اتلاف دما و زمان و استهلاک پایین اشاره کرد.

در چه مکان هایی از درب سریع فولداپ صنعتی استفاده می‌شود؟

  • برای جلوگیری از اتلاف زمان و ازدحام جمعیت در تمامی مکانهای پر تردد و صنعتی از درب سریع استفاده می شود.
  • از درب سریع در کارخانه های تولید مواد غذایی جهت تفکیک سالن ها برای ، کنترل دما و رعایت بهداشت استفاده می شود.
  • در انبار ها جهت جلوگیری از ورود زیاد گرد و غبار به کار گرفته می شود.
  • در انبار دارو جهت تنظیم فشار هوا و کنترل بهداشت از این نوع درب سریع استفاده می شود.
  • در سردخانه ها جهت ثابت ماندن دمای محیط و جلوگیری از به حداقل رساندن اتلاف دما در زمان ورورد و خروج لیفتراک حمل مواد غذایی و دارویی .

درب سریع بازشو فولداپ

ویژگی های درب سریع فولداپ :

  1. پارچه به کار رفته در درب سریع از upvc  شرکت mehler آلمان با وزن ۹۰۰ گرم که تنها پارچه استاندارد است.
  2. ریلهای بسیار محکم و یک تیکه بدون نقطه جوش، که تحمل فشار باد را در این نوع درب سریع بسیار بالا می برد.
  3. درب سریع دارای واحد کنترل  برد (مدارفرمان) فول با قابلیت نصب به سیستم BMS  به همراه کلید های فرمان بالا و پایین و استپ و امرجنسی می باشد.
  4. چشمی الکتریکی بر روی ریل ها جهت ایمنی درب سریع و کاربر. 
  5.  درب سریع بصورت پلیسه به سمت بالا جمع می شود.
  6.  قراردادن پنجره های شفاف در ارتفاع دید لیفتراک و ماشین آلات که سبب دید بهتر راننده شده و به انتقال نور کمک میکند.
  7.  صرفه جویی در انرژی و پول که نهایت رضایت مندی درصنعت  شما را تضمین میکند

 

بازشو درب سریع فولداپ به چند طریق متفاوت بر حسب نیاز انجام میگردد:

** کلید های شاسی بر روی واحد کنترل 
** ریموت کنترل جهت بازشو آسان درب
** سنسور متال ( جهت تشخیص و تردد لیفتراک)
** رادار فلززن ( جهت تشخیص و تردد لیفتراک )

   مشخصات فنی درب سریع بازشو فولداپ

درب های صنعتی فولداپ با سرعت ۸۰ تا ۱۳۰ سانتی متر بر ثانیه و تا ابعاد استاندارد ۶٫۵ * ۶٫۵ متر و دارای مقاومت در برابر سرعت باد ۸۰ تا ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

این نوع درب در برخی از پروژه ها به نسبت عرض و ارتفاع و شدت باد و تعداد باز شو در عرض های تا ۷٫۵ در ارتفاع های کمتر نیز تولید می گردد.

 

 مشخصات کاربردی درب صنعتی فولداپ سریع السیر

درب های صنعتی فولداپ سریع السیر مناسب برای کارخانجات و سالنهای تولید و جهت مسیر های پر تردد ماشین آلات (تردد نامحدود) می باشد. از دیگر ویژگی های درب سریع می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

 

درب سریع بازشو فولداپ

 

۱٫امنیت درب سریع صنعتی فولداپ

امنیت و کارایی درب های سریع از جمله مسائل پراهمیت برای تمامی کارفرماها میباشد. تا بتواند در حین سرعت بالا امنیت کارکنان و پرسنل خود را نیز تامین نماید. که درب های سریع بازشو فولداپ در این زمینه بسیار مطمعن و قدرتمند عمل میکنند . بدون شک بعد از صحبت با کارشناسان ما به این نتیجه خواهید رسید که این درب بهترین گزینه  برای کسب و کار شما میباشد. 

۲٫ بازشو آسان 

برخی از ورودی ها  به گونه ای است که برای عبور و مرور لیفتراک و ماشین آلات صنعتی می باشد ، که مناسب ترین گزینه برای این معابر درب های سریع و آسان بازشو صنعتی می باشد که با استفاده از ریموت و یا چشمی و سنسور به سادگی و بدون اتلاف وقت درب باز و بعد عبور وسیله نقلیه و یا شخص ، درب به طور خودکار بسته می شود.

۳٫کاهش اتلاف انرژی و دما از مزایای 

بسته نگه‌داشتن درب سوله یا ساختمان‌های بزرگ مانع از خروج هوای گرم و یا ورود هوای سرد می‌شود. 

همچنین در برخی از پروژه ها مانع ورود پرنده به داخل می شود ، با نصب این نوع از درب امکان اتلاف انرژی و کاهش دما به علت سرعت مناسب در باز و بسته شدن کم شده و همین امر یک عامل مهم در بهره‌وری انرژی محسوب می‌شود.

با نصب درب سریع اتوماتیک علاوه بر اینکه در نگهداری دمای محیط موفق خواهید بود ، همچنین از اتلاف انرژی وهزینه ها جلوگیری میکنید و در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی خواهید کرد.

این روند به نفع صاحبان صنایع است زیرا علاوه بر کمک به محیط‌ زیست، به فکر امور مالی کسب و‌کار خود هم بوده‌اند.

۴٫ جلوگیری از آلودگی 

ریز گردها و گرد‌و‌غبار اجازه ورود به فضای داخلی را پیدا نمی‌کنند، در نتیجه آلودگی محیطی ایجاد نمی شود و بهداشت رعایت می‌شود.

۵٫ کاهش سروصدا 

درب سریع بازشو نوعی عایق برای سروصدای ناشی از ماشین‌آلات سنگین است ، استفاده از این نوع درب در واقع سبب کاهش آلودگی صوتی و ایجاد شرایط بهتر برای کار کردن است.

۶٫ افزایش بهره‌ وری 

مدت زمان باز و بسته شدن درب با استفاده از درب‌های صنعتی سریع نصف شده، سرعت باز شدن درب حداکثر تا ۱٫۵ متر در ثانیه و بسته شدن ۱ متر در ثانیه خواهد بود، در نتیجه برای مشاغل صنعتی نظیر شرکت‌های خودروسازی که بطور مکرر در حال ورود و خروج کالای سنگین هستند بسیار مناسب خواهد بود. 

۷٫ نگه داری و تمیز کردن آسان

در انبار و سوله‌های مواد غذایی درب‌ها باید بطور مداوم تمیز و ضدعفونی شوند، به همین علت استفاده از این نوع درب‌ها برای مکان‌هایی که با مواد خوراکی و جان انسان‌ها سروکار دارند، امری ضروری ا‌ست. 

درب‌های صنعتی پر‌سرعت از جنس UPVC  و روکش‌های استیل ضدزنگ بوده که در برابر شوینده‌های قوی مقاوم بوده و تغییرات شیمیایی در آنها ایجاد نمی‌شود.

۸٫ قیمت درب سریع

در هنگام خرید یک محصول اولین چیزی که ذهن کارفرما را درگیر میکند در کنار کیفیت کالا ، هزینه آن محصول میباشد.شرکت صنعت پرشین مبنا به شما این اطمینان را میدهد که در کنار کیفیت و کارایی بالا درب های سریع بازشو SPM  بهترین قیمت را دریافت خواهید کرد و همینطور از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند خواهید شد.

۹٫ تعمیرات درب سریع صنعتی

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم درب‌ های سریع در ورودی های پر رفت و آمد و محل عبور لیفتراک ها برای صرفه جویی  در زمان قرار میگیرند،در نتیجه با رعایت برخی موارد می توان به طول عمر این درب های سریع باز شو اضافه کرد.

  • هر چند وقت یکبار قسمت‌های مختلف درب را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا اگر مشکلی بود سریعاً به آن رسیدگی شود
  • درب‌ سریع صنعتیروزانه بیش از صدبار باز و بسته می‌شوند که همین امر سبب فرسوده شدن پیچ و مهره‌های آن‌ها می‌شود.
  • سرویس کاریدرب سریع صنعتی از جمله کارهایی است که زمان زیادی از شما نمی‌گیرد اما طول عمر این کالا را افزایش می‌دهد.
  • در صورت بروز مشکل در سنسورهای حرکتی تا حد امکان ازدرب‌  سریع فاصله بگیرید و امکان بروز تصادف را کاهش دهید. و طبق دستورالعمل های درج شده بر روی واحد کنترل عمل نمایید.

در نهایت توصیه می شود برای جلوگیری از هر اتفاق و هزینه ای از پشتیبانی های شرکت صنعت پرشین مبنا بصورت دوره ای استفاده کنید . شرکت صنعت پرشین مبنا بهترین متخصصین داشته و به راحتی می تواند تمامی موارد را رفع کند  

تجهیزات درب اتوماتیک سریع صنعتی

در حین نصب این درب‌ها کلیه اقلام در اختیار شما قرار می‌گیرد و مدیر قسمت مربوطه با نحوه استفاده از این تجهیزات آشنا می‌شود. و به نسبت کاری آنچه مورد نیاز کاربر باشد در دسترس او قرار می گیرد.

 

در این قسمت  شما را با تجهیزات درب سریع صنعتی آشنا می کنیم، پس با ما همراه شوید.

  • درب صنعتی سریعبه صورتی راه اندازی می شود که در حین پایین آمدن با زمین برخورد نکرده و صدا ایجاد نکند.
  • قابلیت تنظیم سرعت درب
  • دارای ریموت کنترل و سیستم کنترل تردد وسایل نقلیه.
  • مجهز به سنسور و تشخیص لیفتراک و امکان استفاده از ریموت کنترل توسط راننده لیفتراک.
  • امکان نصب پنجره‌های شفاف جهت کاهش تصادفات و خطرات ناشی از برخورد.
  • مجهز به میله‌های فولادی و مقاومت در برابر باد.

 

قیمت مناسب کیفیت عالی را با درب های سریع السیر مبنا تجربه کنید . شرکت صنعت پرشین مبنا تنها تولید کننده درب های سریع و درب های آشیانه استاندارد در ایران می باشد. 

       شرکت صنعت پرشین مبنا

درب سریع بازشو فولداپ

‫5/5 ‫(1 نظر)