پرش به محتوا

رمپ بارگیری یا همسطح کننده:

بیشترین دغدغه ای که در هر کارگاه صنعتی احساس می شود عدم صدمه دیدن مواد اولیه و یا محصولات نهایی می باشد. عمده آسیبی که کالا می بیند در حین بار گیری یا تخلیه آن ناشی می گردد. این امر عمدتا ناشی  از اختلاف سطح کامیون باربری و سطوح بارگیری می باشد.

بدین منطور سیستم های رمپ بارگیری اتوماتیک بسیار مفید خواهد بود.استفاده از رمپ های بارگیری اتوماتیک نه تنها باعث کاهش آسیب های بار گیری بر کالا شده بلکه همچنین با استفاده از چادرهای بارگیری تبادل انرژی و حرارت از کارگاه به بیرون را به حداقل می رساند.

رمپ بارگیری یاهمسط کننده می تواند تمامی نیازهای شمار را برای بارگیری و تخلیه حل کند .با ابعاد استاندارد برای استفاده از لیفتراک و دیگر سیستم های بالابر ، شرکت صنعت پرشین مبنا می تواند آنچه را که مورد نیاز مصرف کننده می باشد طبق استانداردها طراحی و تولید کند.

مشخصات فنی رمپ بارگیری:

ابعاد استاندارد ۲/۵*۲ و تحمل بار ۶ و۱۶ تن بصورت لبه های لولایی و تلسکوپی جهت هم سطح کردن از ارتفاع ۱ متر تا  ۱/۶۰ متر با پمپ های هیدرولیکی بصورت اتوماتیک.

مشخصات کاربردی :

جهت تسریع در بارگیری و امکان بارگیری با لیفتراک در سکوهای کارخانجات مواد غذایی ؛ سرد خانه ها و …

چادر بارگیری:

بیشترین دغدغه ای که هر مرکز صنعتی احساس می کند عدم تبادل حرارتی در هنگام تخلیه و بارگیری محصول می باشد. بدین منطور سیستم های اتوماتیک چادر بارگیری بسیار مفید خواهد بود.

به علت اینکه در هنگام تخلیه و بارگیری، تریلر فاصله ای نسبت به خروجی سالن دارد و در زمان باز بودن درب تبادل حرارتی از این فاصله ایجاده شده ، صرت می پذیرد لذا برای این مشکل و عدم تبادل حرارت و انرژی چادرهای بارگیری استفاده می گردد.

این چادرها به مانند تونلی بین خروجی سالن و تریلر عمل نموده و هر گونه فضای باز در حین بارگیری را از بین می برد.

چادرهای بارگیری نسبت به محل نصب و همچنین نوع قرار گرفتن تریلر می تواند به صورت های مختلف به کار گرفته شوند.

مشخصات فنی: از PVC  و لاستیک های مقاوم با اسکلت گالوانیزه وآلومینیوم ساختع شده است.

مشخصات کاربردی: قابل نصب روی سکوهای بارگیری با ابعاد ۵/۳ *۴۰/۳  و لبه های ۷۰ سانتی متر ، جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و یکسان سازی هوای سالن با داخل ماشین بارگیری.

چادربارگیری..
چادربارگیری
رمپ
.رمپ بارگیری متحرک
رمپ بارگیری متحرک .۱
رمپ بارگیری متحرک صنعتی
رمپ بار
رمپ بارگیری
رمپ۲
‫0/5 ‫(0 نظر)